  • Data: 2016-05-26 17:56:17
    Temat: Re: HP J110a
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > MPC czy MPC-HC?

    Mam oba. MPC-HC nie współpracuje z nakładką nawet w SP1.

    > Ale jesteś pewien kondycji dysku zarówno fizycznej, jak i poprawności
    > logicznej?

    Pewności nigny do końca mieć nie można. Victoria pokazuje zero relokacji i
    ogólnie good. Na SP1 jest dobrze. Problem był jakiś czas temu opsisywany. Z
    tego co zrozumiałem M$ robił niośniki pod Intelem i to później gryzło się z
    AMD. Tyle, że ja wześniej miałem sprzęt na Athlonach/Duronach i nie było
    tego problemu. Obecnie dzieje sie to na AM2 LE 1155. Zaprzyjaźniony serwis
    powiedział mi, że SP2 było kilka razy poprawiane i on powinien dać radę (ma
    te poprawki).

    I trochę z innej beczki. Mam drugi sprzęt z drugirj ręki z fakturą i
    hologramem na Vistę. Migrowałem w dół do XP, ale z mojego nośnika. Da się
    taki system zarejestrować/aktywować?