    From: ak <a...@w...xxx.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HP NC6000 nagrzewa się w okolicy portów USB
    Date: Wed, 18 Mar 2009 23:19:16 +0100

    Alenson pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam problem z HP NC6000 i nie potrafię sobie poradzić mi znanymi
    > metodami. W miejscu, w którym znajduje się dysk twardy, komputer
    > nagrzewa się znacznie ponad normę - dysk twardy nie jest problemem,
    > ciepło generuje jakiś układ pod nim. Gdy laptop jest wyłączony, ale jego
    > bateria jest naładowana i włożona - wysoka temperatura również się
    > pojawia. Nagrzewa się zarówno pod Ubuntu jak i pod Windows XP SP3, więc
    > jest to problem sprzętowy. Starałem się znaleźć jakieś informacje o
    > układzie płyty głównej, ale bez powodzenia.

> [...]

    Możesz sprawdzić porty czy przypadkiem nie ma zwarcia w środku gniazda
    USB Np wygięty styk zasilania --skrajny prawy.
    U mnie podobne objawy wystąpiły w wyniku uszkodzenia gniazda, HP9420
    grzał sie niemiłosiernie. Przez brutalne wciskanie wtyczki powyginały
    sie styki w gnieździe USB. USB pracował poprawnie przez jakiś czas
    dopiero pod koniec zdechł. Po wymianie gniazda problemy zniknęły.
    Kosztowało ok 150zł
    Andrzej