  • Data: 2017-09-23 11:56:37
    Temat: Re: Hala MTK- prawomocny wyrok
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-23 o 09:35, J.F. pisze:

    > Jak rozumiem - projektant policzyl bez zakladek, przetarg na wykonanie
    > podawal, ze zakladki nie beda platne - jak GD chciala zaplacic, to juz
    > jej problem, niech sobie oswiadczy "roznice do 10% sa normalne", a nie
    > projektanta skarzy.

    Znając sztuczki prawników mam podejrzenie, że dając nowy projekt z
    zakładkami do zatwierdzenia projektantowi, umieścili tzw. informacje
    drobnym drukiem.
    Zatwierdzając projektant nie zauważył jaką na prawdę podjął
    odpowiedzialność.

    W treści mogło być takie zdanie:
    Projektant bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne wszelkie
    szkodliwe następstwa dodatkowej ilości metalu zakładek w projekcie.

    Sąd może dać się przekonać, że szkodliwe następstwa to dodatkowe koszty,
    czy coś w tym stylu.

    WM