  • Data: 2015-09-04 13:48:20
    Temat: Re: Handel częściami - reklama w TV
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sklep mam blisko, po chuj mi oni. Poza tym jak wstawiam samochod do naprawy to
    mechanik czesci zamawia w tym sklepie co jest niedaleko. Mowil ze darmo dowoza
    maksymalnie w dwie godzinyi, na bank dostaje jakis upust w stosunku do ceny
    detalicznej. To z czym ten internetowy sklep lepszy? Moze z tym ze musze czekac w
    domu bo paczk3 przywioza. Albo jechac do paczkomatu jak samochod rozebrany bo czeka
    an czesc zamienna.