    Subject: Re: Hertz pada
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Mon, 25 May 2020 20:06:33 +0200

    > Akurat w Polsce wypożyczenie hulajnogi jest bliższe pojechania tania taksówka niż
    tramwajem. Coraz więcej widzę ludzi którzy tak jak ja kupili sobie hulajnogi.

    Tanią jak tanią. Swego czasu chciałem sobie sprawdzić i wypożyczyć
    hulajnogę, myślę sobie, ile może kosztować godzina przyjemności. 5zł?
    10zł? Ale okazało się przy próbie rejestracji, że to by było ponad 30zł
    za "trzaśnięcie drzwiami" (tj. nawet jakbym po 10 minutach zrezygnował).
    Tak więc na tym skończyła się moja przygoda z hulajnogami elektrycznymi.
    Rzeczywiście w takiej cenie, to lepiej wydać te 1500zł i kupić sobie na
    własność.

    --
    Liwiusz