  • Data: 2020-05-27 11:20:49
    Temat: Re: Hertz pada
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-27 o 07:30, Cavallino pisze:

    > Rower miejski jest praktycznie za friko, więc taka hulajnoga mija się z
    > celem całkowicie.

    A jednak to hulajnogi opanowały miasta, a rower pada.

    Jako że z roweru miejskiego korzystałem nieraz, to powiem ci dlaczego -
    po pierwsze wygodniej i przyjemniej jest przejechać się elektryczną
    hulajnogą, niż pedałowanym rowerem. Po drugie hulajnogą możesz po
    chodniku, a rowerem nie, co ma znaczenie dla osób, które z roweru
    korzystają okazjonalnie. Po trzecie, z roweru miejskiego korzystają ci,
    którzy jeżdżą na rowerze właśnie okazjonalnie, a nie na co dzień (bo ci
    drudzy mają już własne rowery). I po czwarte, last but not least, rowery
    miejskie, przynajmniej w Warszawie, wykazują się bardzo dużą
    awaryjnością - rower, jeśli jest, to siodełko krzywe, łańcuch spadnięty,
    światło nie działa, krzywa kierownica itp. itd.

    --
    Liwiusz