  • Data: 2020-05-27 11:11:58
    Temat: Re: Hertz pada
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rakttp$h8t$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 26-05-2020 o 21:06, J.F. pisze:
> [...]
    ne-hulajnogi-w-Warszawie-stacje-cennik-gdzie-i-jak-w
    ypozyczyc-ehulajnoge

    > wiec godzina przyjemnosci istotnie 30zl, ale za przyjemnosc sie
    > placi z przyjemnoscia :-)

    >Rower miejski jest praktycznie za friko, więc taka hulajnoga mija się
    >z celem całkowicie.

    Rower miejski jest we Wroclawiu za friko do 20 minut.
    Wiec znow nie zawsze za darmo. I nie wiadomo jak bedzie, bo Nextbike
    oglasza upadlosc :-)
    Albo obywatele sie zapytaja "kto za to placi" i sie skonczy za friko
    :-)

    No i ile bylo narzekania na spoconie, na garnitur.

    Tak czy inaczej - jak ktos zamierza czesto uzywac, to faktycznie warto
    pomyslec nad zakupem hulajnogi.

    Tylko ze te Lime, Bird, Hive, to chyba 1500zl nie kosztuja.

    J.