  • Data: 2015-04-17 08:13:03
    Temat: Re: Hibernacja na dysku SSD
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-16 o 12:34, Heraklit pisze:
    > Do tej pory mając HDD używałem dla wygody hibernacji/usypinia. Zmieniłem
    > na ssd (256GB) i chciałem również skorzystać z tej wygodnej opcji. Po
    > przejrzeniu kilku wątków z googla wychodzi na to, że hibernacja "nie
    > szkodzi to dyskowi ssd, ale jest niewskazane". Czy używając hibernacji
    > mogę przez najbliższe 2-3 lata spać spokojnie i nie martwić się o
    > "zdrowie" ssd?

    Ja osobiście nie wyobrażam sobie nie używania hibernacji ale
    przejściu na ssd (samsung 830) miałem pewne opory. W związku z tym
    zacząłem używać w win 7 zwykłego uśpienia. Ale kilka razy już się
    przekonałem, że to nie jest zwykłe uśpienie bo po odłączeniu zasilania
    zawsze wraca mi do stanu który był przed uśpieniem. Nie wiem czy to
    coś robi zrzut pamięci tak jak hibernacja ale działa tak samo i
    najwyraźniej dyskowi przez 3 lata nie zaszkodziło.