    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Hibernacja na dysku SSD
    Date: Fri, 17 Apr 2015 09:14:20 +0200

    W dniu 2015-04-17 o 08:49, ToMasz pisze:
    > o właśnie. Czym więc różni się hibernacja od uśpienia, ale w sensie pani
    > Kasi która siedzi przed kompem? W obydwu przypadkach komp wstaje z
    > pootwieranymi programami na pulpicie, a w uśpieniu/hibernacji zużywa tak
    > samo mało energii?

    W sumie w windows 7 to się nazywa uśpienie hybrydowe i wg strony
    microsoftu jest to połączenie hibernacji z uśpieniem. Dane są zrzucane
    na dysk (jak przy hibernacji) ale system nie jest zamykany do 0 tylko
    usypiany. Jeżeli zasilanie nie padnie to wstaje szybko jak po uśpieniu,
    jeśli padnie to odtwarza stan z dysku jak przy hibernacji.

    W klasycznej hibernacji na pewno komputer zużywa mniej prądu. To są
    jednak pewnie różnice rzędu "oszczędzaj rok a kupisz sobie piwo".