  • Data: 2015-11-07 10:02:55
    Temat: Re: Hodowla maszyn ;)
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-07 o 8:13, WM pisze:
    > Raczej nie, bo jest sporo materialow potwierdzajacych.
    Moje przypuszczenie oparłem tylko na zdziwieniu i szybkim przejrzeniu
    czy coś więcej można znaleźć o tym pasożycie.
    I wszystko było za uznaniem tego za fake.

    Znalazłem to https://pl.wikipedia.org/wiki/Motylica_w%C4%85trobow
    a i tam
    nic nic nie wspominali.
    Ale jak widać to jakiś kuzyn. :-)

    Na stronie z blogiem o tym zombi nazwa łacińska jest przekręcona i
    pewnie nie dotarłem na Wiki do ego co Ty.
    Napisane było też tam, że to jednokomórkowiec i zapaliła mi się już
    czerwona lampka.
    No i sama strona powstała na skutek zainspirowania książkami B. Werbera
    (SF).

    Robert