    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Date: Thu, 14 Jul 2011 22:32:44 +0200

    W dniu 2011-07-14 21:54, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > W ogóle - nie miałem takiej potrzeby, ale nigdy nie mówię nigdy ;-)

    Warto spróbować, by zobaczyć różnicę. Może się nie podobać, ale
    doświadczenie to doświadczenie. Ja regularną jazdę tym środkiem
    lokomocji porzuciłem na okres wychowania potomstwa.

    (...)
    > Piszę to nie po to aby się chwalić, tylko dlatego, żeby nie było, że
    > "tak to tylko w Erze", znaczy w omawianym spocie.
    > Zasada "jedź i pozwól jechać innym" - powinna widnieć jako motto PoRD :-)

    W PoRD jest taka zasada. Niestety wiele osób tego nie zauważa. Zresztą
    do tego PoRD wprost nie jest potrzebny.

    > Zaglądam tu od czasu do czasu, ale teraz wakacje, więc zobaczymy ;)

    Wakacje to sezon ogórkowy - ataki, o których pisałem nie wykazują
    specjalnej korelacji z wakacjami.