    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Huawei P10
    Date: Wed, 26 Apr 2017 04:28:33 -0500

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:2ffd92ff-89bb-4761-8fd7-20e519dd07c4@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    e-zakup-p10-lub-p10-plus-loteria/

    > Do tego brak powloki oleofobowej

    A' propos tej powłoki - czy ktoś się orientuje z czego jest zrobiona i jak
    jest trwała?
    Innymi słowy: czy przy używaniu telefonu wyposażonego w taką powłokę ściera
    się
    ona po jakimś czasie? Czy jest to część integralna górnej warstwy Gorila
    Glass?

    -64GB-Smartphone---Dark-Gray-372732.html

    > Wymiana oprogramowania nie budzi B20 ale zastepuje soft sklepowy (chnski
    > stabile skrzyzowany z tlumaczeniami z MIUI Polska o numerze wersji
    > nieistniejacej ale przez to dajacej sie zastapic prawdziwym globalem -
    > mamy wtedy wersje aktualizujaca sie przez OTA, co nastepuje przynajmniej
    > raz w miesiacu.

    Rozumiem, dzięki.

    > https://www.youtube.com/watch?v=z4KR_do-cRs

    A za co konkretnie lubisz ten telefon Ty? Jak długo go używasz?