    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Hyperion, porzucona numeracja i UKE
    Date: Thu, 04 May 2017 15:20:05 +0200

    On Thu, 4 May 2017 11:13:04 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Na pismie tak sugeruje ?

    Oczywiście, że nie. Ale mnie nie interesuje jakie prawa ma uke, mnie
    interesuje działająca usługa.

    To co sugeruje uke jest jedynie kuluarową sugestia co można zrobIć w
    takiej sytuacji.
    Oficjalnie może powiedzieć "proszę przenieść" ale skoro
    "przeniesienie" będzie działać tylko tak dugo jak infrastruktura
    pierwotnego opa puli nr (co różowo nie wygląda), to ja dziękuję za
    takie przeniesienie.

    --
    Marek