  • Data: 2017-05-04 17:43:37
    Temat: Re: Hyperion, porzucona numeracja i UKE
    Od: SnCu <t...@e...ca> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-04 o 15:11, Marek pisze:
    > hurtem
    >
    > a) trzeba przejąć całą pulę 1000 nr, czy każdy abonent w tej puli życzy
    > sobie przejść do tego samego opa? Niekoniecznie.
    >
    > b) Nie każdy op jest przygotowany na przyjęcie takiej puli.

    Tyle to ja mogę w domu przyjąć. Przecież na 1000 nr, to pudełeczko
    wielkości routerka WIFI może obsłużyć sygnalizację SS7 sygnalizując
    przekierowania. Ile potrzeba, 60 bajtów/numer? To wyjdzie 60kB na
    tysiąc. Te pudełka mają parę MB wolnego RAM-u.

    Pytanie tylko, jaki bym miał z tego zysk??? Bo za darmo bawić się nie będę.