  • Data: 2013-03-03 16:59:38
    Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
    Od: "szufela" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jakoś nie. Jestem przekonany, że przeciętna polska jęczydupa,
    > na widok Metroad4, Hume Hwy, Federal Hwy czy paru innych zaraz
    > zaczęłaby puszczać bąki, że pasy strasznie wąskie (a i owszem),
    > że na poboczu to się tylko osobówka zmieści (a i owszem), że
    > nazywa się Highway, ale jest w standardzie starej gierkówki, że
    > ciężarówki lecą stówką (a i owszem), a w ogóle to on ma
    > 400-1000km do zrobienia, a tu maks 110 i kamery co chwilę.

    Coz ci mogę powiedziec. Strasznie chujowe te drogi mają skoro tak wygladaja jak
    opisujesz :)
    Zupelnie nie przystajace do standardow europejskich ;) Tlumaczyc to mozna olbrzymimi
    odleglosciami i malym ruchem, podobnie jak w Kanadzie, ale z tego co widze,
    przynajmniej dobry beton leja i kolein nie ma. Pod tym wzgledem to uczyc sie mozemy
    nawet od brazylijczykow :)

    sz.