  • 1. Data: 2013-03-03 01:15:32
    Temat: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Na długim odcinku pseudo "autostrady" A4 jest do 110km/h i tysiące aut
    na dobę jeżdżą tamtędy średnio 140km/h, ja też i szybciej, oraz służby
    ITD i dobrze jest.
    Kto ma nasrane w głowie że ustawia te pojebane ograniczenia prędkości
    rodem dla wczesnych trabantów?

    Nasrane ma jeden we łbie. Dla czego z demokratycznym kraju miliony maja
    słuchać dyktatury tego jednego myślącego inaczej?

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/772377,autost
    rada-a4-samochod-itd-pedzi-160-km-h-i-lamie,id,t.htm

    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-03-03 07:53:50
    Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    trabantów?

    > Nasrane ma jeden we łbie. Dla czego z demokratycznym kraju miliony maja
    > słuchać dyktatury tego jednego myślącego inaczej?

    w razie kontroli kup se takie coś
    http://www.liveleak.com/view?i=ee9_1362242961

  • 3. Data: 2013-03-03 10:41:37
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 03 Mar 2013 01:15:32 +0100, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:
    > Na długim odcinku pseudo "autostrady" A4

    Dlaczego pseudo?

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 4. Data: 2013-03-03 12:11:55
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-03 10:41, Robert Rędziak pisze:

    > Dlaczego pseudo?
    Bo coś jak droga ekspresowa z ograniczeniem do 110km/h i bez pasu
    awaryjnego u nas dumnie nazywa się autostrada.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 5. Data: 2013-03-03 12:14:18
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Bo coś jak droga ekspresowa z ograniczeniem do 110km/h i bez pasu
    > awaryjnego u nas dumnie nazywa się autostrada.

    Na tej zasadzie to wszystkie pozostałe można przemianować na autostrady.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-03-03 12:59:20
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-03 10:41, Robert Rędziak pisze:

    > Dlaczego pseudo?
    >
    > r.

    pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na długości kilkudziesięciu kilometrów.
    Poza tym mając CB IMO jest tak samo bezpieczna jak ta z pasem awaryjnym-
    jedynie jak ktoś się zepsuje w miejscu bez zatoczki to jest większe
    zagrożenie, ale o tym po chwili już wiesz na CB...

    Lukasz

  • 7. Data: 2013-03-03 13:21:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 03 Mar 2013 12:11:55 +0100, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Bo coś jak droga ekspresowa z ograniczeniem do 110km/h i bez pasu
    > awaryjnego u nas dumnie nazywa się autostrada.

    Patrz, nie tylko u nas.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/H
    ume_Highway_in_NSW.jpg

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 8. Data: 2013-03-03 13:33:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 03 Mar 2013 12:59:20 +0100, ddddddd
    <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:

    > pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na długości kilkudziesięciu kilometrów.

    Acha. No to w Norwegii, UK i AU w ogóle autostrad nie posiadają?

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 9. Data: 2013-03-03 14:15:44
    Od: Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl>

    W artykule <s...@a...wkurw.org>
    Robert Rędziak napisał(a):

    > Acha. No to w Norwegii, UK i AU w ogóle autostrad nie posiadają?

    Ani w Japonii... http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Japan

    Pozdrawiam,
    Marek W.
    --
    Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

  • 10. Data: 2013-03-03 15:18:51
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Patrz, nie tylko u nas.
    >
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/H