eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-15 10:51:31
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Krzysztof Drewicz napisał i został zarejestrowany przez serwery NNTP:

    > Ja uprzedzam, i pytam co pan/pani ma przeciwko. Na ogół to bardzo
    > drugiej stronie dodaje obrotów i delikatności słów, w większości
    > przypadków 'zgłoszenie przyjąłem, odpowiemy listem poleconym'.
    > I jak już chyba kilka razy pisałem: wygrałem w ten sposób (rejestrując
    > rozmowy) 0.03 pln z mBankiem + pamiątkowy kubeczek. Więc chyba warto.

    No tak, to jest właściwy powód rejestrowania rozmowy, nie jakieś procesy
    sądowe. Czyli cały czas chodzi o 'troskę o najwyższą jakość usług'.

    > kd,
    > ps
    > Podstawowa aparatura do rejestracji rozmów to karta dźwiękowa w
    > komputerze i trochę wtyczek i elektroniki za mniej niż 10 pln.

    U mnie to nawet tych 10 pln nie potrzeba -- wystarczy że dopiszę
    numer infolinii do mojej krótkiej listy, a już wszystkie rozmowy
    z tą infolinia będą rejestrowane.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: