eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-18 10:14:38
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał
    >Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy. Inna, że
    >klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
    >razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.

    recepcja to niekoniecznie jest szybszy sposob o IVR.

    Za to co w obu denerwuje - dzwonisz, wybierasz kogo ci tam potrzeba
    .. zajete.
    A impuls zaliczony.

    Co prawda w dobie rozliczen sekundowych to juz coraz mniej
    denerwuje .. ale czasem jednak najwygodniejsze jest ISDN z DDI.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: