  • Data: 2020-01-18 18:25:03
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2020 o 08:28, Marcin N pisze:
    > Terefere.
    >
    > Skąd brać tę energię na takie szybkie ładowanie? dopóki są to pojedyncze
    > pojazdy - jakoś to działa. Niech teraz będzie ich tysiąc razy więcej.
    > Niech się okaże, że jesteś drugi w kolejce (albo jeszcze lepiej - piąty,
    > czy dziesiąty).

    Gdybym mieszkał w Polsce i miał zamiar kupić elektryka, to tylko z
    szybkim ładowaniem. Ale nie dlatego, że to szybkie ładowanie potrzebne
    by mi było codziennie, a dlatego, że chciałbym mieć możliwość pojechać
    dwa razy w roku gdzieś dalej (1000km nad morze można zrobić spokojnie
    jednym ciągiem).
    Wyższe ceny na stacjach ładowania niż w domu skutecznie przerzucą
    ładowanie na porę nocną w domach.

    Lukasz