  • Data: 2016-09-27 16:20:37
    Temat: Re: Igłówka pod USB
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > http://www.i-tec.pl/?t=3&v=32

    > http://4world.pl/categories/product/54/133

    Dzięki za linki. Przejściówka LPT > USB kupiona i działa. Dziękuje
    pozostałym respondentom za podpowiedzi.

    Jest kolejny problem. Kasa fiskalna ma słącze do COM'a szeregowego. Takowego
    nie ma juz w płytach nawet z przed kilku lat. A kasa jest nowa. Czy to musi
    działać na porcie COM? Kedy Urząd Skarbowy nauczy się czegoś? Przejściówki
    nie znalazłem. Dałem kartę na PCI, ale to paranoja. W płycie 8 USB i złącze
    do monitora. I to wszystko.