eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle czasu ma nowy właściciel na przerejestrowanie samochodu? › Re: Ile czasu ma nowy właściciel na przerejestrowanie samochodu?
  • Data: 2015-11-25 20:13:49
    Temat: Re: Ile czasu ma nowy właściciel na przerejestrowanie samochodu?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-25 o 18:35, neoniusz pisze:
> [...]

    jak nie przerejestrował to może przyjść do ciebie pan policjant i
    powiedzieć że ma zdjęcie z fotoradaru (miałem tak z busem :), narazi cię
    to na konieczność odpowiedzi "to nie moje, auto sprzedałem" (jako że nie
    zgłaszam też sprzedaży w urzędzie to stwierdziłem że pokażę im fakturę
    sprzedaży co też uczyniłem i byli bardzo szczęśliwi). Co lepsze mandat
    był na 50zł, że też chce im się za te pieniądze szukać winnego.

    > O matulu...
    > Jesli ten sam powiat - w sensie ten sam wyroznik to nie trzeba zmieniac
    > w ogole. A jak inaczej to jest obowiazek przerejestrowania, ale nie ma
    > kary.

    wypraszam sobie. Sąd (po stłuczce która skończyła się w sądzie, bo się
    sprawca nie przyznał) nakazał wezwanie mnie na komisariat i wymierzenie
    mi 500zł za nieprzerejestrowanie. Pan policjant zapytał mnie dlaczego
    nie przerejestrowałem, ja mu na to że nieoficjalnie to uważam że to
    strata czasu i pieniędzy, a oficjalnie to bardzo żałuję ale nie miałem
    czasu, mam problemy w pracy itp. W związku z zaistniałymi
    okolicznościami zastosował pouczenie i zrezygnował z wysyłania wniosku o
    ukaranie do sądu.

    Wiec duzo ludzi nie przerejestrowuje i jezdzi na starych blachach
    > z umowa kupna-sprzedazy w papierach.

    nie wożę umowy k-s, bo po co?
    OC wykupuję na siebie, nie ma żadnego problemu

    Łukasz