    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
    Date: Wed, 5 Nov 2014 17:27:25 -0600

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    news:545a23ea$0$12630$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gdy zauważe coś co mnie interesuje - czas do końca aukcji nie ma
    > znaczenia..

    Moim zdaniem ma znaczenie i to duże.

    > To nie ma znaczenia gdyż zaoferowałem swoje maksimum
    > i nie mam zamiaru zaoferować więcej.

    Jakoś nie mogę uwierzyć że jeśli jesteś w stanie zapłacić
    100zł za coś co Cię interesuje to nie byłbyś w stanie
    zapłacić 101zł (oddałbyś komuś innemu za 1zł?) albo
    nie ucieszyłoby Cię dostanie tej samej rzeczy za 70zł
    jeśli zmieniłbyś strategię licytacji.

    > Minimalną cenę ustawią inni uczestnicy aukcji jeśli wezmą w niej udział i
    > mni eprzebują - ja jej nie zmienię.

    Ja miałem na myśli minimalną możliwą cenę.
    Weź pod uwagę że inni uczestnicy aukcji nie muszą stosować
    (i często nie stosują) takiej samej strategii jak Twoja...
    Często np. licytują raz, potem się poprawiają i potem znów
    się poprawiają... Przemyśl swoją strategię bo moim zdaniem
    nie jest optymalna w realnym świecie :-)