    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
    Date: Thu, 6 Nov 2014 04:55:53 -0600

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    news:545b49dd$0$18087$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dla mnie nie ma znaczenia bo więcej niż zadeklarowałem w pierwszym
    > podejściu nie mam zamiaru zapłacić.
    > Chcę kupić ale nie muszę kupić - kumasz?

    Kumam :-)
    Nie chcesz przyznać się że wybrałeś nienajlepszą strategię
    licytacji i dorabiasz do tego ideologię "tumiwisizmu" :-)

    Powiedz mi, szczerze, naprawdę nie ucieszyłbyś się gdybyś
    za przedmiot za który jesteś gotów zapłacić 100zł mógłbyś
    zapłacić 70zł zmieniając tylko czas kiedy na niego zalicytujesz?
    Bo właśnie to daje licytacja w ostatniej chwili, nie dająca
    szansy komuś kto licytował 69zł na podniesienie się do 71zł.

    I druga sprawa, powiedz mi, szczerze, czy jak przeznaczysz
    100zł na przedmiot to nie żal Ci będzie jak ktoś inny go
    wygra i kupi za 101zł zamiast Ciebie? Bo wygranego od
    przegranego często właśnie taka złotówka na aukcjach dzieli...