    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile kosztuje regeneracja sprężarki klimatyzacji
    Date: Mon, 26 Apr 2010 20:29:44 +0200

    >W Oplu Astrze I (F). Powiedzieli mi że sprężarka ma nieszczelny zawór. W
    > internecie widziałem oferty sprzedaży zregenerowanych sprężarek za 600 zł.
    > Ciekawe ile kosztuje robocizna - wyjecie starej i włożenie nowej oraz
    > napełnianie układu? Czy opłaci się oddać do regeneracji tą sprężarkę którą
    > mam zamiast kupować inną zregenerowaną? Czy można zdemontować sprężarkę
    > klimy i jeździć samochodem w czasie gdy będzie w regeneracji?

    a w Twojej okolicy nie ma kompetentnego warsztatu, żeby naprawić tę
    sprężarkę?
    nie wiem czy dobrze mi się majaczy ale jeżeli to taki zawór wkręcany do
    sprężarki to nie trzeba jej nawet demontować z auta, ów zawór nie był
    dostępny z oryginału (w sensie ASO Opla) ale
    zakłady specjalistyczne mają dostęp do części zamiennych niedostępnych
    często w ASO, owszem czasem naprawa się nie opłaca, ale tak jak w Twoim
    przypadku myślę, że da się to zrobić a przynajmniej będziesz wiedział na
    czym jeździsz, ja ze 2 lata temu za robociznę wymiany łożyska na wałku,
    uszczelniacza, wymont/zamont kompresora, czynnik, napełnienie i zapłaciłem
    coś 300-400zł, nie pamiętam już dokładnie, odpukać do dziś mam spokój a
    zrobiłem od tego czasu ze 60kkm,
    brat