  • Data: 2018-01-30 12:24:18
    Temat: Re: Ilość powietrza a ciśnienie
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Ale żadna sprężarka nie "nabija" liniowo. Czym wyzsze ciśnienie tym
    > nabija wolniej, aż dojdzie do pewnego cisnienia granicznego (dla
    > konkretnej sprężarki) gdzie juz nic nie nabije.

    Hmm, w sumie fakt.

    Tak się teraz zastanawiam, żeby wziąć stoper i zdjąć charakterystykę
    swojej sprężarki do tych 8 barów (więcej nie nabijam) :)

    > To co się zwykle podaje w tych l/min to nabijanie pod ciśnieniem
    > atmosferycznym.

    Czyli żeby sprawdzić to rzetelnie, potrzebny byłby przepływomierz, a nie
    butla i stoper...

    Chyba, że np. pomiar na dużej butli do, powiedzmy, 0.5 bara, będzie dobrą
    aproksymacją...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]