  • Data: 2017-05-26 09:23:44
    Temat: Re: Ilość redzeni procesora a karta graficzna nVidii
    Od: "zhbick" <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PJP" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > chodzi o pomysł połączenia GTX1050 z dwurdzeniowym Pentium G, jako
    > rozwiązanie tymczasowe.

    Tymczasowo jak najbardziej OK.

    Jeśli chodzi o narzut sterownika, to obecnie bardziej wymagające względem
    CPU są karty ATI (wiem, teraz to się nazywa AMD). Praktycznie natomiast
    sprawa przedstawia się tak, że łączyłem GTX750Ti z C2D E8400 i takie
    rozwiązanie działało, dało się grać w produkcje typu Skyrim, Fallout 4.
    Dwurdzeniowy procesor będzie na pewno problemem w przypadkach, gdy producent
    gry sztucznie zablokuje możliwość jej uruchomienia na takowym.