  • Data: 2017-06-23 23:07:09
    Temat: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    Od: SnCu <t...@e...ca> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 21:31, Piotr Gałka pisze:

    > Piszemy o odbiorniku detektorowym. Jak detektor jest za przemianą i p.cz
    > to radio zmienia nazwę i już nie jest odbiornikiem detektorowym.

    A tam. Prawie każde radio AM za stopniem przemiany posiada detektor.

    To musi być radio wysokiej klasy, żeby miało demodulator.

    Żeby było jasne:

    detektor = metodami inercyjnymi zdejmuje obwiednię

    demodulator = mnoży sygnał przez odtworzoną sinusoidę nośnej - jeden z
    produktów mnożenia wypadnie w paśmie akustycznym.