    From: "doom3" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Intel C2D E6300 - problem z taktowaniem
    Date: Fri, 15 May 2009 12:34:46 +0200

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:707ad595-b36e-41ae-bdd2-99e26dbd1610@l28g2000vb
    a.googlegroups.com...

    >Hej
    >Mam procka C2D E6300 - czyli wg specyfikacji ma on 1,86Ghz.
    >Sam Windows wykrywa go poprawnie:
    >Co tutaj jest nie tak?

    Tak jak juz koledzy wspomnieli:

    Plyta to jak sadze Gbyte, szkoda, ze nie podales konkretnego modelu -
    powinienes o ile chcesz uzyskac konkretna pomoc.

    Wylacz: EIST (disabled)
    Wylacz: C1E (disabled)
    Wylacz: Intel Speed Step (disabled)

    Niektore opcje moga sie kosmetycznie roznic.

    Nie wiem czy czasem (jezeli nie chcesz grzebac w biosie) ustawienie np: w
    winxp w schematach zasilania "minimalne zarzadzanie energia" nie wstrzymuje
    komend HALT wysylanych przez procesor, aby "oszczedzac energie" nawet pomimo
    uruchomionych funkcji opisanych powyzej (jezeli sa sprzetowe to beda dzialac
    najprawdopodobniej niezaleznie od ustawienia schematu zasilania w systemie)

    pzdr

    --
    doom3