eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInternet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność. › Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
  • Data: 2020-02-10 15:37:03
    Temat: Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10.02.2020 o 14:25, pueblo pisze:
    > Witaj Trybun, 10 lut 2020 w
    > news:5e4110d7$0$519$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
    >
    >
    >> tylko że ten net nie jest powiązany z niczym. Kupiłem router, modem
    >> i sim kartę, aktywowałem "Play internet bez limitu", tak że na
    >> wszystkich urządzeniach w domu (tv, smartfony, komputery itd) jest
    >> internet,  sprawy telefoniczne każdy załatwia w swoim zakresie. Taki
    >> net w Play kosztuje coś około 50zł i nie ma żadnego łańcucha - w
    >> każdej chwili można odejść.
    >>
    > Mówisz o bez limitu z limitem 100GB? A jaki jest potem lejek? Można
    > dokupić jakiś pakiet awaryjny?
    > Właśnie interesuje mnie podobne rozwiązanie, niekoniecznie z drogaśnym
    > sprzętem. Napisz, jaki modem i router używasz.


    Nie mam pojęcia. Używam od dość dawna i nigdy nie zaznałem dyskomfortu
    obniżenia prędkości z tytułu przekroczenia limitu 100GB. Lejek to
    podobno 1Mb/s.

    Modem kupowałem dość dawno temu, a więc chyba już w sklepie nie sposób
    dostać, E3272. Tak samo wiekowy router Asus RT-AC51U. Antena
    wielopasmowa z Dipolu,. O modem zapytaj w salonie Play, lubią mieć dość
    dobry sprzęt i często  taniej niż w normalnym sklepie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: