  • Data: 2016-08-18 12:41:27
    Temat: Re: Inżynieria w dobie globalnej katastrofy ekologicznej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 03:16:48 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Przecież we Wrocławiu jest jeden czy dwa domy na wodzie, pewnie jakiś
    > adres mają, rury też tam jakoweś widziałem idące na brzeg.
    > Czyli da się...

    No wiesz, jak sie ponaciska, to sie okazuje, ze sie da.
    Albo i nie - bo chyba sie o sad oparlo.

    Ale Konrad tu zwolennikiem planu, porzadku i przepisow, wiec co to k*
    za anarchia - musi byc plan, adres, meldunek i deklaracja smieciowa,
    a sranie do rzeki :-)

    A urzednik dzialajacy zgodnie z prawem nie moze pozwolic na taka
    samowole. Zreszta kto to slyszal - musi byc przeciez wyrazna granica -
    tu jest miasto, tu sie mieszka, tam jest rzeka, tam ryby plywaja :-)

    J.