eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na stacjonarne? › Re: JA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na stacjonarne?
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: JA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na
    stacjonarne?
    Date: Thu, 16 Mar 2017 19:56:16 +0100

    On Thu, 16 Mar 2017 19:41:47 +0100, Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    ormula-unlimited/

    >hmm.. nie widzę abonamentu za 25PLN, jest Formuła Solo S za 30
    >W sumie i tak nie źle, darmowe komórki i stacjonarne.
    >SMS, internet i inne nie będą nigdy używane. Telefon nie ma internetu,
    >specjalny dla osoby ze zwyrodnieniem stawów.

    To jest oferta na kartę. Jest pod wskazanym linkiem. Nie musisz nic
    dalej klikać na stronie. 25 zł za 30 dni. Możesz doładować konto
    większą kwotą raz na kilka miesięcy (max ważność konta to 150 dni po
    doładowaniu 125 zł masz spokój na 5 miesięcy).

    Jak chcesz tylko rozmowy to masz
    https://virginmobile.pl/oferty/abonament/skonfiguruj
    -abonament
    minuty do wszystkich za 17 zł (abonament, umowa na czas nieokreślony,
    bez okresu obowiązkowego, można zrezygnować w każdej chwili).
    Masz też tańsze wersje rozmów 250 min = 14 zł, 150 min = 10 zł.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl