eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak Stuhr znowu siądzie po pijaku za kierownicę to zabiorą mu SAMOCHÓD › Re: Jak Stuhr znowu siądzie po pijaku za kierownicę to zabiorą mu SAMOCHÓD
  • Data: 2024-03-20 13:16:12
    Temat: Re: Jak Stuhr znowu siądzie po pijaku za kierownicę to zabiorą mu SAMOCHÓD
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2024 o 12:00, io pisze:

    > Jeśli mają uzasadnione podejrzenia (a nie z d..y jak to zwykle jest) to
    > jak najbardziej.

    Czyli nic się nie zmieniło, bez podania podstawy prawnej nadal nie mogą.

    https://www.infor.pl/prawo/sluzby-mundurowe/policja/
    5658237,policja-moze-legitymowac-obywatela-tylko-gdy
    -jest-podstawa.html

    "W orzecznictwie SN utrwalony jest pogląd, według którego, gdy
    funkcjonariusz żąda w ramach legitymowania podania danych osobowych,
    kiedy nie ma do tego podstawy prawnej, obywatel może odmówić podania
    tych danych bez poniesienia konsekwencji prawnych. "

    Robert