    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak dodać port LPT do komputera?
    Date: Thu, 07 May 2009 17:12:19 +0200

    On Thu, 07 May 2009 16:49:52 +0200, BQB
    <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    >Trzecie rozwiązanie - printserwer

    To ma być czysty DOS czy raczej DOS-box pod Windows? Jak DOS-box to
    mozna znacznie prościej. Instaluje się drukarkę - dowolną włąściwie
    byle program DOS-owy ja obsługiwał - jako zwykła drukarkę Windows.
    Potem się ją udostępnai sieciowo. A następnie udostepnioną drukarkę
    mapuje jako LPT1 poelceniem NET USE LPT1 <nazwa udostępnionego zasobu>
    Można to mapowanei ustawić w skrypcie startowym kompa coby za każdym
    razem tego nei ustawiać od nowa.

    A w ogóle to sprawdzić czy płyta nai ma LPT wyprowadzonego do
    podłaczenia na tasiemce. Niektóre płyty tak miały.

    Zdrówko