  • 81. Data: 2010-11-19 10:43:44
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Bzdura! Większość ludzi umiera w łóżku!
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    > PS: :)

    Eeeee chodziło o prędkość samochodu ;)

    Pozdrawiam !!

  • 82. Data: 2010-11-19 10:46:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-18 20:51, Cavallino pisze:

    > Dalej nie wierzę, że on sobie jaj nie robi.
    > Nie ma tak głupich ludzi, którzy potrafią pisać.
    > Niestety, nie przeczytam jeśli za kilka dni przyzna, że tak właśnie
    > było, więc w razie czego proszę o info. ;-)

    Co Ty - towarów kolekcjonerskich właśnie wykończył zapas - to i gada
    głupoty :D

    Pozdrawiam !!

  • 83. Data: 2010-11-19 10:47:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czarek Daniluk

    > Dobry stuff ma - ciekawe czy się podzieli namiarami na dealera :)

    Chcielibyście. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 84. Data: 2010-11-19 10:49:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Sądzę że robi, ale z rowerem to szedł poważnie w zaparte ;)

    ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 85. Data: 2010-11-19 10:50:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czarek Daniluk

    > Co Ty - towarów kolekcjonerskich właśnie wykończył zapas - to i gada
    > głupoty :D

    Słyszałem, że teraz modne są raczej ozdoby choinkowe. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 86. Data: 2010-11-19 10:50:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-18 20:19, Lewis pisze:

    > Chciałbyś żeby obsługiwał Ciebie jakiś niespełna domyty i pachnący
    > świeżym potem człowiek?

    Twierdzisz, że każdy kto nie dojeżdża do pracy samochodem, śmierdzi?

    A.

  • 87. Data: 2010-11-19 11:33:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 10:50, Arek (G) pisze:

    > Twierdzisz, że każdy kto nie dojeżdża do pracy samochodem, śmierdzi?
    >
    > A.

    Nie. Ale jak sądzisz lepiej będziesz wyglądać jadąc autem nie ważne czy
    to +30 czy -30, czy jadąc rowerem gdzie latem się spocisz jak owca a
    zimą zamarzniesz.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 88. Data: 2010-11-19 11:40:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-19 04:36, stev wrote:

    > Nowoczesne fotoradary tak naprawde nic maja nic wspolnego z "radarem".
    > Samochody sa nagrywane przez kamere w trybie "live". Program komputerowy
    > ocenia ktory samochod z jaka predkoscia jedzie. Jesli stwierdzi
    > przekroczenie predkosci dodatkowo uruchamia aparat, ktory robi zdjecie.
    > Dostajesz zdjecie do domu i adres strony internetowej gdzie mozesz
    > zobaczyc film (siebie) jadacego za kolkiem i z jaka predkoscia. Zaden
    > antyradar tego nie lapie bo nie ma co lapac. Tak robia zdjecia w USA w
    > niektorych stanach-w Polsce niewiem.

    W sposob o jakim piszesz dziala wideodetekcja. Tymczasem gros
    fotorejestratorow (praktycznie wszystkie stosowane w PL) sklada sie
    normalnie z modulu dopplerowskiego i modulu foto. Np. Zurad do swoich
    urzadzen pakuje po prostu kawal lustrzanki Nikona.

    --

    memento lorem ipsum

  • 89. Data: 2010-11-19 11:46:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-18 19:04, masti wrote:

    > generalnie jak na zdjęciu są dwa samochody to zdjecie do kosza bo nie
    > można ustalić kto przekroczył. W supernowych FR podobno potrafi odróżnić

    Multanova czyli glowny lokator smietnikow umie. O klasyfikacji ofiary
    decyduje jaka czesc kadru zajmuje - do tego sluzy pomoc naukowa w
    odpowiedniej postaci siatki dzielacej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 90. Data: 2010-11-19 11:47:48
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Wiem i dlatego jestem zdania, że w miastach należy generalnie dążyć do
    > wprowadzenia całkowitego zakazu ruchu samochodów (oprócz ekologicznej
    > Toyoty Prius), bo przecież istnieją rowery, które są bardziej adekwatnym
    > środkiem transportu w mieście.
    Skąd to ludziom takie coraz większe głupoty przychodzą do głowy...?

    --
    Jotte