  • Data: 2014-11-25 21:15:33
    Temat: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-25 09:02, spider pisze:
    > Tu to dopiero jest wynalazek:
    > https://www.google.pl/maps/@52.1237467,21.0153887,3a
    ,75y,301.42h,75.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1sWrJkq5dnMTjK
    v8wwURrGgA!2e0?hl=pl

    Znam te progi :-)Taki fajny "myk" tamtędy prowadzi ;-)

    > Jak widać po śladach na progu i za, niektórzy z niskim zawieszeniem mogą
    > się zdziwić po przejeździe środkiem.

    Dlatego jadąc niedawo nowym, załadowanym samochodem nie brałem ich
    "między koła". A jakiś miesiąc temu te progi zlikwidowano i wybudowano
    klasyczne, szerokie na całą jezdnię, łagodne. I się nie dowiem, czy na
    pusto bym przeszedł ;-)

    Seco