  • Data: 2019-11-18 22:08:33
    Temat: Re: Jak najmniejszy PC 2x ethernet
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/11/2019 8:33 pm, heby wrote:

    > Desktopu nie chcę, to jest na router z OpenWRT.
    >
    > x86 dlatego że obecny router na arm nie wyrabia z uwagi na wrzucenie za
    > dużo analizy ruchu. Robiłem eksperymenty ze słabym Atomem i ma tylko 20%
    > obciążenia, niestety maszyny z tym atomem miały wielkosc eeeBox, czyli
    > troche za dużą no i ten etnernet na usb jest mało pewny.
    >
    > Karta USB w ostateczności.

    I jakich parametrow oczekujesz?
    Wspominam o Raspbery Pi bo sam uzywam (od innych celow) i tam bym zaczal
    szukac.
    Tak na szybkiego wyszukalem:
    https://www.adafruit.com/product/3374?hidden=yes&mai
    n_page=product_info&part_id=3374

    Ta gorna plytka, podobno pasuje tez do standardowego raspberry pi, wg.
    jakiegos forum (wygooglane).