  • Data: 2016-09-04 14:51:18
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > To się chyba nie dogadamy, bo o czym innym mówimy. Ty piszesz o kodach,
    > a ja o usłudze w ogóle, nie włączysz nieczynnej usługi, nawet jeśli
    > jest w ofercie. U jednych jest domyślnie, u innych najpierw trzeba
    > włączyć, to tyle ode mnie ożord łi.

    Jest jeszcze inna możliwość: usługę (przekierowania) da się włączyć kodem
    (*21*NNNNNNNNN#), zostanie to potwierdzone głosem p.Janiny ("zlecenie
    przyjęto"). Można to później sprawdzić innym kodem (*#21#) i usłyszeć,
    że wszystko jest w porządku ("sprawdzane dane są poprawne"). Ale wcale
    to nie znaczy, że przekierowanie działa. Nie działa. Gdy się dzwoni pod
    swój numer, można usłyszeć np. "Przepraszamy, ale nie możemy zrealizować
    tego połączenia. Prosimy o kontakt z państwa dostawcą usług".

    Tak jest w Netii na linii Orange (primo voto TPSA). Co ciekawe, nikt o tym
    jasno nie informuje. Nie zamierzam kontaktować się ze swoim dostawcą usług,
    bo wiem, co mi powiedzą -- że to sprawa Netii. Mam więc przekierowanie
    do /dev/null, a jak sprzedawcy kołder wełnianych i wag łazienkowych będą
    chcieli, to nich nękają swojego dostawcę. Bardziej jednak prawdopodobne,
    że wykreślą mój numer ze swoich spisów -- jako nieistniejący.

    --
    Jarek