    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Date: Sun, 13 Feb 2011 10:06:43 -0800 (PST)

    On 13 Lut, 17:26, "Krzysztof Tabaczy ski" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:8b8ff374-b9a5-468b-89c9-f3865423a5c3@d28g2000
    yqc.googlegroups.com...

    > Goracy klej z pistoletu, tylko klej znajdz odpowiedni. A tak w ogole
    > to wiertarka, kolki i wkrety :-)
    > Konrad
    >
    > Tego ostatniego bardzo si boj , bo nie umiem
    > tego robi . Pewnie bym porozbija kafelki.
    > No chyba, e jaki fachowiec by mi to zrobi .
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tych w.

    Nie, nic nie trzeba umiec. Zarysuj szkliwo zeby wiertlo nie uciekalo,
    nawierc otwor pilotowy wiertlem fi4 bez udaru, a potem takim jakie
    kolki masz, powiedzmy 6mm, bez udaru poki sie da (az dojdziesz do
    betonu), jak bedzie trzeba to na koniec wlaczysz udar. Naprawde
    proste. Nie wierc miedzy kafelkami (w fudze), bo tam zwykle nic nie ma
    (kiepscy kafelkarze klej daja tylko na srodku plytki), wiec kolek w
    powietrzu by siedzial.

    Wiertla bele jakie, do betonu z wlutowanym kawaleczkiem weglika na
    koncu, takie za kilka zlotych. W stosunku do ceny najlepsze do takiej
    roboty :-)
    Konrad