  • 1. Data: 2011-02-13 16:17:09
    Temat: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Dzisiaj rano oderwałem w łazience uchwyt prysznica
    przyklejony dwadzieścia lat temu Distalem do
    kafelek.

    Czym to się klei teraz?
    Uchwyt jest zrobiony z polietylenu? polipropylenu? PCW?
    ...ale za to ma trzy otwory.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2011-02-13 17:04:06
    Temat: Re: Jak przyklei? uchwyt prysznica do kafelek
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Krzysztof Tabaczy?ski" napisal:
    > Dzisiaj rano oderwa?em w ?azience uchwyt prysznica
    > przyklejony dwadzie?cia lat temu Distalem do
    > kafelek.
    > Czym to si? klei teraz?

    Distalem? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2011-02-13 17:19:44
    Temat: Re: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 13 Lut, 16:17, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > kafelek.
    >
    > Czym to się klei teraz?
    > Uchwyt jest zrobiony z polietylenu? polipropylenu? PCW?

    Goracy klej z pistoletu, tylko klej znajdz odpowiedni. A tak w ogole
    to wiertarka, kolki i wkrety :-)
    Konrad

  • 4. Data: 2011-02-13 17:26:12
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > ...ale za to ma trzy otwory.

    Goracy klej z pistoletu, tylko klej znajdz odpowiedni. A tak w ogole

    Tego ostatniego bardzo się boję, bo nie umiem
    tego robić. Pewnie bym porozbijał kafelki.
    No chyba, że jakiś fachowiec by mi to zrobił.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 5. Data: 2011-02-13 17:47:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Feb 2011 17:17:09 +0100, Krzysztof Tabaczyński wrote:
    >Dzisiaj rano oderwałem w łazience uchwyt prysznica
    >przyklejony dwadzieścia lat temu Distalem do
    >kafelek.
    >
    >Czym to się klei teraz?

    Distalem ?
    Kleje epoksydowe nadal sa dostepne, jak rowno odpadl to rozne
    "kropelki" moze tez dadza rade.

    >Uchwyt jest zrobiony z polietylenu? polipropylenu?

    Raczej nie, bo by sie nie przykleil.

    Tasmy klejace dwustronne, silikony. A moze nawet Aquakit da rade.

    J.

  • 6. Data: 2011-02-13 18:06:43
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 13 Lut, 17:26, "Krzysztof Tabaczy ski" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:8b8ff374-b9a5-468b-89c9-f3865423a5c3@d28g2000
    yqc.googlegroups.com...

    > Goracy klej z pistoletu, tylko klej znajdz odpowiedni. A tak w ogole
    > to wiertarka, kolki i wkrety :-)
    > Konrad
    >
    > Tego ostatniego bardzo si boj , bo nie umiem
    > tego robi . Pewnie bym porozbija kafelki.
    > No chyba, e jaki fachowiec by mi to zrobi .
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tych w.

    Nie, nic nie trzeba umiec. Zarysuj szkliwo zeby wiertlo nie uciekalo,
    nawierc otwor pilotowy wiertlem fi4 bez udaru, a potem takim jakie
    kolki masz, powiedzmy 6mm, bez udaru poki sie da (az dojdziesz do
    betonu), jak bedzie trzeba to na koniec wlaczysz udar. Naprawde
    proste. Nie wierc miedzy kafelkami (w fudze), bo tam zwykle nic nie ma
    (kiepscy kafelkarze klej daja tylko na srodku plytki), wiec kolek w
    powietrzu by siedzial.

    Wiertla bele jakie, do betonu z wlutowanym kawaleczkiem weglika na
    koncu, takie za kilka zlotych. W stosunku do ceny najlepsze do takiej
    roboty :-)
    Konrad

  • 7. Data: 2011-02-13 18:17:18
    Temat: Re: Jak przykleic uchwyt prysznica do kafelek
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Wiertla bele jakie, do betonu z wlutowanym kawaleczkiem weglika na
    > koncu, takie za kilka zlotych. W stosunku do ceny najlepsze do takiej

    Dzieki!
    Moze sie skusze...
    ...wiertarko-wkretarka na 12 volt moze byc?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 8. Data: 2011-02-13 20:03:49
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 13 Lut, 18:17, "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dzieki!
    > Moze sie skusze...
    > ...wiertarko-wkretarka na 12 volt moze byc?

    Jak nie masz wprawy to nawet lepsza od solidnej wiertary, bo ma
    mniejsza moc, delikatna jest. Gorzej jak zaraz pod kaflami jest fest
    beton, bo tego obawiam sie bez udaru nie ugryziesz. Chociaz fi 4 masz
    szanse, tylko takie kolki znajdz.
    konrad

  • 9. Data: 2011-02-13 20:47:33
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 10:06:43 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

    > Wiertla bele jakie, do betonu z wlutowanym kawaleczkiem weglika na
    > koncu, takie za kilka zlotych. W stosunku do ceny najlepsze do takiej
    > roboty :-)

    są wiertła do szkła i glazury.... :-/

    --
    pzdr
    meping

  • 10. Data: 2011-02-13 21:30:21
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 13 Lut, 20:47, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > są wiertła do szkła i glazury.... :-/

    Do wszystkiego są. Bardzo przydatne jak robisz pincet otworow
    dziennie. Dla trzech wystarczy Chung Hwa.
    Konrad