  • Data: 2018-12-12 01:06:43
    Temat: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "n" <...@...e> napisał w wiadomości
    news:puo6l0$bhp$1@node2.news.atman.pl...
    Tak swoją drogą z dzisiejszego czata:

    "Chciałbym zamówić drugi numer (druga linię tel.) do obecnej umowy".
    Odp.:
    "Nie świadczymy takiej usługi dla klientów indywidualnych".

    "Modem ma dwa gniazda tel. i jednak chciałbym mieć dwie linie i dwa numery
    tel."
    Odp.:
    "Nie świadczymy takiej usługi dla klientów indywidualnych".

    Może trzeba zaczatować ponownie do innego dezinformatora?

    =========

    A mnie babka w punkcie w Promenadzie powiedziała 70 zyla za "Max do
    wszystkich". Wybrałem 1 zyla rocznie w HaloNet, w Sylwka mi przeniosą. Więc
    nie UPC zobaczy mój sferionumer, lecz HaloNet, który zresztą już łączy
    telefonicznie, ale nie prezentuje się, co w sumie zrozumiałe. Nie opłaca mi
    się dla tak małej ilości połączeń, mieć MAX-a.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.