  • Data: 2017-09-08 19:51:08
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 września 2017 19:34:41 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > kiedyś ktoś pisał, że luksusowe marki nie podają spalania. bo jeśli
    > klient pyta ile pali na setkę, to znaczy że nie stać go na takie auto.
    > Nie ważne czy to prawda czy bajka, ale coś w tym jest. Chcesz się napić
    > piwa, to kupujesz i pijesz. Chcesz pokazać że cię stać na piwo, idziesz
    > do knajpy, zamawiasz...
    > chcesz jeździć autem, kupujesz 10 letnie za 20% ceny nowego, remontujesz
    > od ręki wszystko za drugie tyle, i śmigasz bezawaryjnie kilka dobrych
    > lat. Chcesz pokazać że cię stać na nowe auto, kupujesz na raty, spłacasz
> [...]

    Dodam do tematu tyle:
    Niech auto kosztuje 100kpln.
    Kupujesz na kredyt, 4 letni (optymistycznie).
    Koszt auta wtedy to jakieś 114-118kpln.
    Teraz ubezpieczenie, załóżmy że jest to OC+AC.

    Jak kojarze to taki pakiet to pi*oko 2-3kpln.
    i w sumie wiele sie to potem nie zmienia.
    Zgrubsza tyle samo OC+AC place od jakichś 10 lat (za byle wozidło kupione nowe za
    30kpln placilem okolo 2kpln) I ani nie spada cena ubezpieczenia ani nie rośnie...

    Czyli w 10 lat takie auto za 100kpln kosztuje jakieś 140-150kpln.
    I ani kilometra nie zrobilo :)

    Taki jest urok kupowania aut na które nas nie stać.

    Wszystko powyżej to truizmy ale chyba nie kazdy sobie to uswiadamia...