  • Data: 2019-10-12 00:37:42
    Temat: Re: Jak sie robi komputery
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

    > Cóż, problem redukcji takiego napędu do rozmiarów szafki nocnej
    > spędził sen z powiek niejednemu inżynierowi.

    Jednego szczególnie dobrze pamiętam. Rok był chyba 1996. Wdrażałem
    naonczas pod strzechami jedną Nowoczesną Technologię. Wyszło, że
    trzeba mi do tego przysłać Inżyniera z Ameryki. Jadę po niego na
    lotnisko i myślę sobie, że przyleci jakiś długowłosy młodzian, co
    to jest na bieżąco ze wszystkm co nowe. A tu nie. Włosy wprawdzie
    miał długie, ale całkiem siwe i w liczbie już niewielkiej. Miał
    dobrze po siedemdziesiątce.

    Na miejscu wydobył z torby najnowszego laptopa, odpalił czarną
    konsolę i hakerzył aż miło. Tylko sobie piwa kazał przynieść,
    bo wiadomo, wtedy idzie lepiej. Lepiej szły mu też opowieści.
    O tym na przykład, jak w MIT, swojej alma mater, majstrowali
    pierwsze twarde dyski. Zaczynali od kostrukcji i rozmiarów
    pralki i pojemności 1MB. Od tamtej pory zawsze robi przy czymś
    nowym. Z tego choćby względu przypadliśmy sobie do gustu.

    --
    Jarek