-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak sprawdzić którędy bierze olej?
Date: Wed, 02 Jun 2010 21:06:03 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 22
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <6...@n...onet.pl>
References: <4c052e69$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1275505564 23961 213.180.130.18 (2 Jun 2010 19:06:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jun 2010 19:06:04 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.58
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315
Firefox/3.5.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285645
[ ukryj nagłówki ]> Jak sprawdzić którędy silnik bierze olej?
>
> Bo do wyboru są pewnie uszczelniacze, UPG, albo od dołu między tłokiem a
> cylindrem.
>
> Na zimnym silniku jak się przygazuje to widać siwy dym z rury.
> Po nagrzaniu silnika chmur żadnych za samochodem nie ma.
> Ale zastanawiam się czy nie będzie to zasługa katalizatora który
> wszystko ładnie dopala do "przejrzystych" spalin.
>
> Żadnej wymiany płynów między układem chłodzenia a smarowania nie widać.
Z informacji jakie podałeś to tylko wróżka Akma ( 4 zl za minutę + VAT). Telefon
podaje Pan Telewizor na pasku w dolnej części ekranu. Jak znam życie Akma też by
chciała trochę więcej informacji. Ją by interesował kolor samochodu i czy na
wentylkach są świecące nakrętki. Jaki ma przebieg, jak jest eksploatowany, ile
trzeba dolewać. Te informacje potrzebuje mechanik żeby w przybliżeniu coś
powiedzieć. Duże ciśnienie sprężania może sugerować zużycie pierścieni
olejowych. Do pół litra oleju, przy zużytych pierścieniach, na tysiąc kilometrów
nie będzie dymiło po rozgrzaniu silnika. Olej to też rodzaj paliwa.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=