  • Data: 2019-09-06 10:33:00
    Temat: Re: Jak to robią w NASA
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 06 Sep 2019 01:12:39 -0700, M.M. wrote:
    > A uzasadnienia i tak i tak nie będzie.

    AK to mistrz krytyki, ale na tym jego talent zdaje się kończyć... nie
    widziałem by kiedykolwiek sam cokolwiek mądrego napisał. Niemniej (a
    raczej tym bardziej) jestem pod wrażeniem cierpliwości którą kolega
    wykazuje.

    > Pora na kawał. Rozmawia dwóch informatyków. Jeden pyta:
    > - dlaczego tak myślisz kolego?
    > Drugi odpowiada:
    > - co cie to obchodzi!

    Tutaj bardziej adekwatny byłby taki wariant:
    - dlaczego tak myślisz kolego?
    - BO TY GUPI JESTEŚ, WIEM LEPIEJ!!!
    - ależ kolego, proszę wyjaśnić
    - SPIERDALAJ!!!

    Ale nie żeby to był ewenement jakiś - to niestety częsty przypadek w
    ogólno-pojętym IT. :)

    Mateusz