  • 21. Data: 2010-10-10 12:56:25
    Temat: Re: Jak to się po DC jeździ cd. :)
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c472517b-df7e-4263-98bf-6a455fb149db@f26g2000vb
    m.googlegroups.com...
    On 10 Paź, 09:59, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    > 112? Pijany kierowca blokuje ruch etc.

    Akurat zostawiła komórkę w domu inaczej byłby film i zgłoszenie na
    policję.
    --

    Miejmy nadzieje, że to był jednorazowy przypadek :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 22. Data: 2010-10-10 14:56:07
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Rychu pisze:
    > a jak ruszyliśmy, to próbował mi zajechać
    > drogę, oczywiście bez kierunków.

    Wczoraj widziałem coś podobnego kilka aut przede mną, trąbienie i
    zajeżdżanie. Kilka km dalej jakieś auta rozwalone na poboczu. Ogólnie
    dużo "szybkich i wściekłych", poganianie światłami na ograniczeniu,
    jazda 5cm od zderzaka i takie tam. Moim zdaniem jest to nie kwesta
    takich czy innych "blach" ale efekt ładnej pogody, sucho, słonko świeci
    i ludziom odp*** . Jak leje to jeździ się dużo spokojniej.

    --
    kamil d

  • 23. Data: 2010-10-10 14:56:14
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > Trzeba było na pały zadzwonić...

    Kiedyś "musiałem" zgłosić porysowanie samochodu, bo AC
    tego wymagało. 3 godziny na komisariacie... Naprawdę
    szkoda mi czasu, żeby cokolwiek z nimi załatwiać. Zwłaszcza,
    że i ci na HPZ (HPx) potrafią takie numery wywijać, że
    nie wiadomo czy pod tymi łysymi czołami coś jest.

    > Czekaj, czasem nie czerwona? Bo mi się cyferki zgadzają z moja byłą
    > służbową...

    Niebieska, wcześniej jeździła w Łochowie na WWE chyba 93FC
    czy jakoś tak. No i teraz widać z daleka bo oklejona jest
    ze wszystkich stron. Teraz już coraz bardziej mam dosyć
    tych krakowskich blach, na szczęście leasing się kończy :]

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 24. Data: 2010-10-10 15:22:12
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "notveryoldman" <n...@g...pl> wrote in message

    > niepokoją mnie wyrażane niejednokrotnie w tym wątku sygnały o możliwości
    > agresji fizycznej wobec współużytkownika drogi. Może się zastanówcie,
    > zanim wyjdziecie z własnej świątyni i otworzycie drzwi świątyni innego
    > wyznawcy bezprawia.

    Bo to z biedy wynika. Jakby mieli normalną pracę za godne pieniądze, fajną
    babę i grono znajomych - to by dupowoz traktowali jako srodek transportu, a
    nie kultu. Chamstwo na drodze jest - wg mnie - problemem w Polsce, ale na
    jego zwalczenie potrzeba kilku generacji, a nie znaku z suwakiem.

  • 25. Data: 2010-10-10 15:51:44
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-10 15:22, hants pisze:
> [...]
    > transportu, a nie kultu. Chamstwo na drodze jest - wg mnie - problemem w
    > Polsce, ale na jego zwalczenie potrzeba kilku generacji, a nie znaku z

    Po prostu psychiki danej osoby. Raz się trafi typ, który musi wybić
    szybę w tramwaju, a raz taki co musi pokazać swoją wyższość na drodze.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 26. Data: 2010-10-11 18:59:06
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Rychu wrote:
    > "typowego kierowcy BMW".

    Typowy kierowca BMW pracuje w garniturze i pensję ma w euro.
    ;>

    > No i słychać piękną polszczyznę "czego k wa trąbisz frajerze".

    Więc zamkąłeś szybę i olałeś gościa?

    > Powiedziałem mu, żeby się zamknął i zajął baran jazdą.

    Typowa odzywka, którą wyniosłeś z domu?
    Matka tak do ojca mawiała, czt ojciec do matki?

    > Jak widać nie trzeba być z Warszawy i jeździć BMW

    Nie da się jeździć koncernem BWM.

    > , żeby być chamem.

    To jak to było w twoim domu z tymi baranami?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2010-10-11 22:30:58
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-11 18:59, Bydlę pisze:
    > Więc zamkąłeś szybę i olałeś gościa?

    Niestety nie...

    > Typowa odzywka, którą wyniosłeś z domu?
    > Matka tak do ojca mawiała, czt ojciec do matki?
    > To jak to było w twoim domu z tymi baranami?
    > ;>>>

    ...ale nie powtórzę tego błędu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 28. Data: 2010-10-11 22:39:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 12:56:25 +0200, kml napisał(a):

    > --
    >
    > Miejmy nadzieje, że to był jednorazowy przypadek :)

    mógłbyś proszę coś zrobić ze swoim stylem pisania, tak, żebyś dodawał do
    swoich postów cokolwiek więcej niż stopkę? I żeby było widać cytat, tak jak
    być powinno? Wycinać niepotrzebne wrotki itp? No rzygać się chce jak się to
    czyta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-10-12 08:37:33
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@N...gazeta.pl>

    > Ot taki smutny element napĹ&#65533;ywowy, ktĂłry bardzo mocno wpĹ&#65533;ywa na
    temat
    > "Warszawa".

    Zgodzę się ,ja mając świadomość opinii o moim mieście robię wszystko żeby ten
    durny stereotyp zmienić, zawsze wpuszczam ,ułatwiam ,nie zajeżdzam, nie
    trąbię, nie mrugam światłami, mając na uwadze że mam rejestrację z DC i co
    więcej naklejkę (nie, nie z rybką) Powstania Warszawskiego "Pamiętamy". Co
    ciekawe wcale nie dojeżdżam do celu znacząco później, jestem zrelaksowany
    (choć jak czasem czekam długo na lewoskręcie i obserwuję kolejne samochody z
    pasa do jazdy na wprost wjeżdzające przez pasy na początek kolejki to uczucie
    zrelaksowania jest mocno zmącone). Tylko tyle można zrobić i może aż tyle, bo
    przyznam, że zmiana przyzwyczajeń z "wojownika drogowego" nie przyszła mi
    łatwo. Zmieniając samochód na mocnieszy szybko zapomiałem jak ciężko się
    wyprzedzało mając 1.2 60KM, jadąc główną nie myślałem jak ciężko się wbić z
    podporządkowanej etc.. Nie wiem czy chodzi o dojrzałość za kółkiem czy ogólną
    świadomość i poruszaną na grupie empatię do świata, tak czy inaczej polecam,
    Warszawiakom i nie tylko.

  • 30. Data: 2010-10-12 09:12:27
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > jak
    > być powinno? Wycinać niepotrzebne wrotki itp? No rzygać się chce jak się

    To nie czytaj - zmusza cie ktoś?

    --
    pozdrawiam
    kml