  • 1. Data: 2010-10-09 10:49:43
    Temat: Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Witam

    JAk kilku koklegów mam zainstalowaną kamere na kokpicie. PRzydatność i
    cel - dyskusyjne, ale pomińmy to. Będąc na urlopie nad morzem,
    naoglądałem sie powiedzmy "mało uprzejmego" zachowania miejscowych
    szeryfów w stosunku do turystów. Wiec zrobiłem użytek z kamery i
    nagrałem ich jak sie wożą Kią bez pasów. W lokalnym biurze szeryfa nic
    nie załatwiłem, ale zadzwoniłem też do wyzszej instancji. NIe bardzo mi
    się chciało, zamiast na plaże - iść składać zeznania - wiec sprawę
    olałem. JEdnak rozmowa telefoniczna sie nagrała i "coś" musieli zemną
    zrobić. Po powrocie do domu, "lokalni" zaprosili mnie na składanie
    zeznań. jak wysłuchali o co poszło i zobaczyli materiał dowodowy,
    stwierdzili ze "u nas" za takie coś dostaje sie _natychmiast_ za 100 -
    "po znajomości" - i sprawa załatwiona. W moim przypadku sprawa trafi do
    sądu, i na "100" się nie skończy. NAprawdę było im żal kolegów z
    pomorza. (właściwie arogancji ich szefów)
    Po dzisiaj dostałem zawiadomienie ze w ww. sprawie ukarano kierującego
    mandatem za 100. DZiwne, bo mandatu po 2 miesiącach to sie chyba nie
    dostaje, a w samochodzie było 3 funkcjonariuszy bez pasów a mandat jeden...

    JA sie ciesze ze kamera sie przydała, tym bardziej ze pierwszy ukarany
    to nie właściciel BMW.

  • 2. Data: 2010-10-09 11:58:25
    Temat: Re: Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeden...
    >
    > JA sie ciesze ze kamera sie przydała, tym bardziej ze pierwszy ukarany

    A możesz podać typ i model tej kamery? Szukam czegoś takiego.....

  • 3. Data: 2010-10-09 12:59:39
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-10-09 10:49, ToMasz pisze:
> [...]
    > cel - dyskusyjne, ale pomińmy to. Będąc na urlopie nad morzem,
    > naoglądałem sie powiedzmy "mało uprzejmego" zachowania miejscowych

    Tak z ciekawosci, swoje przewinienia tez zglaszasz? :)

    --
    gogi

  • 4. Data: 2010-10-09 17:33:33
    Od: "kog" <k...@v...pl>

    PRzydatnoĹ&#65533;Ä&#65533; i

    > Tak z ciekawosci, swoje przewinienia tez zglaszasz? :)
    >
    > --
    > gogi
    Od zgłaszania jego przewinień są ci co ich nagrał. To zdrowy układ.

  • 5. Data: 2010-10-09 20:01:25
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-10-09 17:33, kog pisze:
    > Od zgłaszania jego przewinień są ci co ich nagrał. To zdrowy układ.

    W gwoli scislosci to oni sa od karania jego przewinien. Zglosic moze
    kazdy, nawet on :)

    --
    gogi

  • 6. Data: 2010-10-09 20:37:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 11:58:25 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > A możesz podać typ i model tej kamery? Szukam czegoś takiego.....

    Ja mam zwykłą CCTV. Ale poszukaj CarCam One.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2010-10-09 20:38:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 09 Oct 2010 17:33:33 +0200, kog napisał(a):

    > Od zgłaszania jego przewinień są ci co ich nagrał. To zdrowy układ.

    Może ja też zacznę pałki zgłaszać... Z przedwczoraj mam takiego:

    1. Przejechanie ciągłej x3 = 15 punktów
    2. Przekroczenie 90/50 = 8 punktów
    3. Przekroczenie 130/90 = 5 punktów

    Razem - 28.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2010-10-09 20:55:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 20:38:56 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Może ja też zacznę pałki zgłaszać... Z przedwczoraj mam takiego:
    >
    > 1. Przejechanie ciągłej x3 = 15 punktów
    > 2. Przekroczenie 90/50 = 8 punktów
    > 3. Przekroczenie 130/90 = 5 punktów

    Niestety 2 i 3 się nie liczą, nie masz odpowiedniego urządzenia
    pomiarowego :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-10-09 20:56:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]
    > 2. Przekroczenie 90/50 = 8 punktów
    > 3. Przekroczenie 130/90 = 5 punktów

    Niestety 2 i 3 się nie liczą, nie masz odpowiedniego urządzenia
    No i z matematyką coś nie tak, punkt 2 przekroczenie o 40, punkt 3 też o
    40.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-10-09 21:11:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MadMan w <news:5rkfhho5ikgj$.dlg@rower.power.pl>:

    > Niestety 2 i 3 się nie liczą, nie masz odpowiedniego urządzenia
    > pomiarowego :)
    > No i z matematyką coś nie tak, punkt 2 przekroczenie o 40, punkt 3 też o
    > 40.

    Zaraz się dowiesz, że ma radar, który ma błąd +-3km/h w zakresie od
    0-100km/h oraz 3% w zakresie powyżej 100km/h, więc 40 w pkt. 2. to nie 40 w
    pkt. 3.

    Ale i tak za przekroczenie prędkości punkty ida 2, 4, 6, 8, 10. Skąd mu sie
    te 5 wzięło... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]