  • Data: 2017-01-18 22:47:40
    Temat: Re: Jak to zrobic w kuchni?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-18 o 21:35, Majka pisze:

    > Za każdą pomoc, wskazówkę lub komentarz dziękuję,
    > Majka

    Mam 10 calowy tablet służący do czytania gazet (skany) i
    książek (teks głownie w PDFie). Ciekawostką jest że to
    urządzenie ma najwyższa rozdzielczość z posiadanych.
    Ale do przeglądania stron wolę usiąść przy kompie gdzie
    monitor ma ponad 20 cali i mniej męczy wzrok.

    Zanim wydasz pieniądze weź jakiś tablet w łapki i sprawdź
    czy będziesz chciała na nim strony www przeglądać.

    A do internetu mam "dyżurny komputer". Jest włączony zawsze
    co najwyżej monitor trzeba włączyć. Szybciej trwa przejście
    do niego w innym pokoju niż uruchomienie wyłączonego.