    Date: Sat, 05 Mar 2011 11:33:10 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak umocować teflonową tuleję w aluminium?

    W dniu 2011-03-05 03:09, Robert Tomasik pisze:

    > Nie widząc tego szpeja przyszło mi do głowy, by podgrzać aluminiowy
    > element, wcisnąć tulejkę i jak ostygnie, bo będzie zaciśnięte. Aluminium
    > ma sporą rozszerzalność, więc nie bedzie jakoś bardzo trzeba tego
    > rozgrzewać moim zdaniem - o ile się da.

    Też o tym myślałem, tylko pytanie czy to wystarczy?
    Bo trochę podgrzać mogę - element

    Bo jakby nie patrzeć to teflon ma rewelacyjne właściwości ślizgania się.
    A za pierwszą próbą całkiem mocno wbiłem tą tuleje na miejsce młotkiem,
    a mimo to szybko się poluzowała.

    Mimo wszystko jakiś klej który chociaż trochę minimalnie złapie ten
    teflon by się przydał.