    From: Jakub Tarczewski <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak umocować teflonową tuleję w aluminium?
    Date: Sat, 05 Mar 2011 15:03:35 +0100

    hmmm... a może jednak spróbujesz na gorąco? Kiedyś udało mi się
    przyczepić teflonową folię (ok. 1 mm) do niedużej miedzianej płytki
    (inspirowałem się procesem produkcyjnym patelni teflonowych ;-)).
    Mniejsza o to do czego mi to było potrzebne, w każdym razie rozgrzałem
    metal do mniej więcej 300 C (w duużym przybliżeniu) i docisnąłem teflon
    w imadle aż do wystygnięcia. Złapało ponad 50% powierzchni, i było dość
    wytrzymałe na oddzieranie.
    Nie wiem jak to się ma do Twojego problemu, ale może to jakiś trop.