  • Data: 2015-03-26 14:58:04
    Temat: Re: Jak wrócić do domu...;-)
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Auto stoi w Polsce, tablice wywozowe z żółtym paskiem straciły już ważność.

    zolte wazne sa 5 dni czyli jesli trafisz policjanta ktory potrafi w pamieci dodac 5
    dni do daty na tablicach to lezysz ... sluzbista albo zlosliwy moze nawet wezwac
    lawete

    --Jak mogę wrócić legalnie taki autem do domu?

    laweta ?

    --Sprzedający przez telefon oświadczył że wypisze mi dokument /ubezpieczenie/ z
    którym mogę bezpiecznie i bez obaw wracać.

    oczywiscie mi wczoraj wypisal paszport Polsatu, podobno do USA nie potrzeba z nim
    wizy :-)

    --Tylko na jakie tablice rejestracyjne będzie to ubezpieczenie?, przecież auto nie
    jest zarejestrowane, czy jest jakaś możliwość /oprócz lawety/ legalnego i spokojnego
    powrotu?

    teoretycznie mozna ubezpieczyc na VIN ale tu tez trzeba uwazac no chyba ze sam
    zawierasz umowe

    umowy z mitycznym Hansem nie podpisuj bo duzo cwaniakow skupuje auta od firm bez
    wyszczegolnionego MwSt. a pozniej pcha je "okazyjnie" w PL osobom prywatnym a jako ze
    Urzad Skarbowy pamietliwy jest ktos ten podatek w koncu zaplaci i zgadnij kto to
    bedzie :-)

    P.